sze
12

Két farokkal megülni egy biciklit

Furcsa város ez a Budapest. Ha egy igazán különleges kutya – csak
azért, mert neki két farka nőtt – azt mondja, vezetné a várost, az már fel se tűnik mindenkinek. Nyilván azért nem, mert ha a
várost húsz évig olyan kutya irányította volna, aki legalább a farkait
képes irányítani, már szinte nyert ügyünk lenne!

Az elmúlt két évtizedben fájó módon derült ki, hogy azoknak a
kérfarkúaknak, akik az igazi, kétfarkúakhoz méltó szabad menőség és
monumentális faroklengetés helyett komolyan veszik magukat, nem sok
ígéretük teljesül. Ha meg mégis, akkor inkább ne teljesült volna.
Budapest közlekedési hálózata húsz éve romlik, miközben egy metró
alakú semmibe ömlik a véres verejtékkel – most már leginkább unokáink
által – megtermelt pénz.

De vannak újabb közlekedésfejlesztő ígéretek! Meredeznek a páros
farkak még Budapest egén! Horváth Csaba kétfarkú önjelölt ingyenes
BKV-ját
már kívülről fújja minden megtévesztésre kijelölt célszemély,
de most itt az újabb dupla farokság. Aszongya, az ötödik
kerület ingyen biciklit vesz minden felserdülő polgárának.

Már amennyiben az ígéret kétfarkú gazdája nyer. Már amennyiben lesz
erre pénz. Már amennyiben nem ütközik alapvető jogokba, hogy az
öregebb, de a hasonló nagyszerűségből még nem részesült polgárok ne
jelentkezzenek ingyenbicikliért – ne feledjük, ilyen jóságot még
senki nem csinált, s így generációk nőttek fel ingyenbicikli nélkül
(hüpp-hüpp) a Belvárosban. Nekik is kijár a jussuk! Hogy ők már inkább
az újpesti rokongyerek méretében kérnék, az már tök mellékes...

Ha én egy értelmes párt lennék, akkor a biciklizés józan keretek közti
felkarolása mellett olcsóbb tömegközlekedéssel, szisztematikus,
átgondolt hálózatfejlesztéssel, értelmes dolgokkal kampányolnék. Aztán, ha bejutok mindenféle politikai tisztségekbe, nem
azzal törődnék, hogy az átvert adófizetők pénzéből hogyan építem a
magam jólétét és hatalmát.

Címkék: budapest mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetmas.blog.hu/api/trackback/id/tr892289599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Galadhriel 2010.09.12. 04:26:25

Figyelj, Bozon, az a párt nem attól kétfarkú, hogy minden bekezdésben kétszer említette a farok szót. Nekik van humoruk.

Még három hét a kampány! Nem kéne ilyen erősen süllyedni!

Helótageci 2010.09.12. 08:47:59

A dolog amiről a poszt szólna még értelmes és figyelemre méltó is lehetne de ilyen szar stílusban megírva elvész a lényeg és csak a két farok látszik ki a bozonból. Szar poszt, egyes, leülhet.

JoeP · http://mivanvelem.hu 2010.09.12. 08:58:02

Egyre kiábrándítóbbak vagytok.

Adrienne-Éva · http://www.szeptember.blogspot.com 2010.09.13. 14:47:57

Én meg végigkacagtam a cikket, és még igazat is adok neki. Nem azt mondom, hogy most rögtön elindulok rátok szavazni tőle, de sok-sok ilyennel lehetne ezen az úton megindítani :)
Nem sok különbözőbb dolog van, mint a humorérzék, és nem gondoljátok, hogy egy komoly szervezetnek többféle stílus hangszerén is kell tudni játszania?

Éhesló 2010.09.13. 19:56:54

Nos a kétfarkúak ugyanarra a koncra ugrottak, amit ti is kinéztetek magatoknak.
Ez pech.
De ettől még nem kell a politikai blődlit, a cinikus gúnyt összekeverni sa politikai programmal.
Még viccből sem.
Túl komolyan veszitek magatokat, pedig ti is egy blődli vagytok és ide sem írom már kinek a hagyományait próbáljátok meg itt a szakasits unokával ápolgatni.
Tudjuk jól.
Akkor már inkább a humor.

Helótageci 2010.09.14. 07:34:00

@Éhesló: Veszettlül rosszul látod. A kutyák egy viccet csináltak a választásból, fricskát mutattak a valódi politikai pártoknak.Viszont az utólsó három mondatod komoly agymosásról tanuskodik. Sajnállak.

kalapácstollú 2010.09.14. 07:41:37

Kicsit gáz ez a poszt. Le kellene szedni.

kalapácstollú 2010.09.14. 07:43:30

Mindettől függetlenül: rossz színész ez a mihály...
;)

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.09.14. 18:54:38

@Helótageci: Meg a 718 hozzászólásának a 90%-a :-)

Éhesló 2010.09.14. 19:32:19

@Helótageci: mit látok rosszul bölcs jedimester?
Azt, hogy a kétfarkúak ugyanarra a táborra ugrottak rá, akik potenciálisan vevők az lmp-szdsz-re is?
Azt, hogy ez pech?
Azt hogy ezután az lmp korifeusai meglehetősen megsértődtek (lásd ezt a postot is) a versenyszituáción?
Esetleg nem ismert számodra nagymester milyen hagyományt ápol a szakasits unoka és kebeltársasága, vagy a családi kötelék és öröksége hatott rád negatívan?
Kétségbe vonod azt, hogy vannak akik ezt felismerni képesek?
Agymosásra utal, ha a szakasits unoka helyett a humort meri valaki választani?
Viccelsz te is, mint a kétfarkúak. :)

Galadhriel 2010.09.14. 20:29:55

Az a baj, @Éhesló, hogy van egy reális meglátásod (ugyanarra a táborra ugrottak, s ezért a Kétfarkú a fő téma); de utána rögtön elkezdesz a származással bíbelődni.

Igaz, Schiffer maga ellen hívta ki a sorsot, amikor nemrég Szakasitsot idézett (széles az út...). De ez nem változtat azon, hogy amióta kiábrándult az MSZP-ből meg az SZDSZ-ből, azóta nem győz olyan messze kerülni tőlük, mint lehet. Emiatt épphogy nem ballib vonalat visz az LMP.

Ezzel még azt a lehetőséget is kihagyják, hogy megszerezzék ennek a két pártnak a szavazóit. (Tavasszal az ölükbe pottyant sok ilyen szavazat, talán most októberben is, de legközelebb már egyáltalán nem biztos.) Ez persze jó az MSZP-nek, mert idővel visszakaphatja a szavazóit, de tudom, ez Téged nagyon nem érdekel.

Éhesló 2010.09.14. 21:55:05

@Galadhriel: A származással, családi háttérrel a nyilasokat, nácikat követően a komancsok - köztük szakasits nagypapa - bíbelődnek/bíbelődtek nagy lendülettel.
Ez most is divat, elég mussolini unokájára, vagy haiderre gondolni.
Ezért nem gondolom, hogy itthon egy betlen, egy földes, egy rajk, egy bauer után pont egy szakasits unokával kivételt kellene tenni, különösen az általad is meglehetősen jól leírt életutat követően. A családi "örökség" nem csak neveltetésen, a kapcsolati hálón, vagyonon, hanem a teljes szellemi örökségen tetten érhető. Nála is.
Abban nyilván nem értünk egyet, hogy milyen "vonalat" visz az lmp. Szerintem ballibet, de ez a zöld maszlaggal nyakon öntve sem nagyon kelendő az szdsz "áldásos" munkájának köszönhetően. Erre sokan rájöttek az elmúlt hónapokban, ezért a lankadás nem csak a kétfarkúaknak köszönhető.
Jobban tennék, ha felfedeznék a liberális nemzeti (magyar) énjüket, és felhagynának a durván többségellenes megnyilvánulásokkal, mert saját akcióiknak, buktor és vona hathatós kommunikációjának köszönhetően egyre beljebb csúsznak abba a gödörbe, amit az szdsz az elmúlt 20 évben igen mélyre ásott.
Ennél többre tartottam őket és még mindig reménykedek.

beszóló 2010.09.15. 05:54:19

@Éhesló: Schiffert próbáld tettei alapján megítélni.
Egyébként is alapszabály: apák (nagyapák) bűneiért a fiuk nem felelnek.
Szakasits történelmi szerepéről pedig véleményt mondani sommásan nem is olyan egyszerű (már ha csekélyke olvasottsággal rendelkezel).

Éhesló 2010.09.15. 18:10:02

@beszóló: nem emlékezek hasonlóan cizellált megközelítésre a hozzászólásomban felsorolt példáknál.
Az én osztálynaplóban is vezették a "származásomat" a szakasitsfélék (de írhattam volna rajkféléket, fodesféléket, apróféléket is).
Szakasits unokája Galadhriel által számbavett életútja is sokatmondó annak aki ismeri a közelmúlt történelmét.
Még csekély olvasottsággal is.
hu.wikipedia.org/wiki/Szakasits_%C3%81rp%C3%A1d

beszóló 2010.09.16. 17:26:34

@Éhesló: A "családi örökséget", mint a megítélés alapját nem tudom elfogadni. Schiffer életútjában nem látok semmilyen égbekiáltó problémát.
Az LMP-ben viszont látok liberális nemzeti vonalat (örömmel olvasom, hogy te is ezt keresed) és nem zavar a "zöld maszlaggal" való nyakonöntöttség, melyet én nem maszlagnak gondolok, és a hazai zöld utak közül a legkövetkezetesebbnek vélek.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.09.16. 23:04:13

@beszóló: Ha Éhesló tényleg "többre tartotta" az LMP-t, és "reménykedik", jól titkolta. Soha semmi mást nem láttunk tőle, mint a szélsőjobbos fröcsögést.

kalapácstollú 2010.09.17. 11:15:11

@Éhesló: "Az én osztálynaplóban is vezették a "származásomat" a szakasitsfélék"

Ja, ha az neked hivatkozási alap! Ha az az időszak az etalon számodra...

kalapácstollú 2010.09.17. 11:16:34

off
Csúsztatva jelenik meg a komment vagy egyáltalán nem?
on

Bartoki 2010.09.17. 14:24:23

@Éhesló: "Az én osztálynaplóban is vezették a "származásomat" a szakasitsfélék (de írhattam volna rajkféléket, fodesféléket, apróféléket is)"

De remélem Te nem akarod ugyanezt a hagyományt folytatni, ezekkel a mindenfélékkel keveredni?

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.09.17. 17:11:52

@Bartoki: Az ő osztályaikban nem lenne olyan, akinek a származását fel kéne írniuk. Addigra gázkamrába kerülnének...

kalapácstollú 2010.09.17. 18:17:24

Vajon melyik osztálynaplóról beszél ez a "bölcs" Ló? A munkásosztályéról?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.09.19. 12:51:17

Nem sokaknak tűnt fel, hogy a cikk írója a szocialistákra utalt a kétfarkúak mögött? Ugyanis a MKKP után itt van a "valódi kétfarkú párt", akik hülyeségeket ígérnek, de komolyan gondolják. Vagy valami ilyesmi.

A cikk poéntartalma viszont szó-szó elég harmatos.

Éhesló 2010.09.19. 20:43:30

@beszóló:
Schiffer - nem általam - idézett "életútj" sokatmondó és nem teszi őt számomra hitelessé.
@Kalapácstollú:
Általános és középiskolai osztálynaplók, felvételi jelentkezési lapok kötelezően kitöltendő rovata volt még a hetvenes évek végén is.
Elvi alapon nem gondolom, hogy a komancsok más elbánást érdemelnének, mint amilyenben ők részesítették áldozataikat. Még ma is a rabolt vagyonban ülnek, gyermekeikkel és unokáikkal, háborítatlanul. Úgy gondolom, hogy ez egy nácival nem eshetett volna meg. Velük miért is?
@Bartoki:
A származást és világnézetet ma is nyilvántartják, és a nyilvántartásokat vezetők ellen az államhatalom nem járt el. Nem én vezetek ilyen nyilvántartásokat és természetesen szeretném, ha semmi közöm nem lenne a volt diktatúrák bűnözőihez, haszonélvezőihez.

Bartoki 2010.09.20. 11:22:54

@Éhesló: "Általános és középiskolai osztálynaplók, felvételi jelentkezési lapok kötelezően kitöltendő rovata volt még a hetvenes évek végén is.
Elvi alapon nem gondolom, hogy a komancsok más elbánást érdemelnének, mint amilyenben ők részesítették áldozataikat."

Konkrétan a Schiffer András vezetett ilyet az osztálynaplóban? Mert ha nem, akkor miért kapná a "komancsoknak" kijáró elbánást?

Még ma is a rabolt vagyonban ülnek, gyermekeikkel és unokáikkal, háborítatlanul. Úgy gondolom, hogy ez egy nácival nem eshetett volna meg. Velük miért is?

"A származást és világnézetet ma is nyilvántartják"

Nocsak... Hol? Kik?

Éhesló 2010.09.20. 13:53:23

@Bartoki: Konkrétan a komancs nagyapja és bérencei vezették ezeket a nyilvántartásokat és ezek voltak akik a kis schiffert komancs elvek szerint nevelő nagysiffer lakását kiutalták és a káderlapját és pályafutását gondozták és tolták előre a kis kádergyerekeket amíg csak bírták.
A lakásaikban azok a bútorok, műkincsek vannak megörökölve, amiket a proletár állam rabolt el eredeti tulajdonosaiktól, vagy amit a diktatúra haszonélvezőjeként szereztek meg.
Gondolom szerinted az ilyen eljárás csak akkor büdös, megbocsáthatatlan, ha nácik követik el és aki ezt komancsként teszi és élvezi annak megbocsátandó.
Sajnos a magyar állam és ejrópa is ezt gondolja.
Ez pedig eléggé erős morális deficitet eredményez és eredményezett az elmúlt 30 évben.

Itt és ők:
nol.hu/archivum/mszp-adatbazis__valaki_tudta_vagy_megszerezte_a_kodot
www.168ora.hu/itthon/folytatodik-a-fidesz-botrany-itt-a-kubatov-folytatas-53569.html
www.168ora.hu/itthon/adatbazisugy-negy-eve-gyulan-mar-tortent-valami-53563.html
hetivalasz.hu/itthon/ujabb-adatkezelesi-botrany-varhato-az-lmp-lehet-az-erintett-31398/?cikk_ertekel=1&ertekeles=1

Azt gondolom azok is tesznek ilyet, akikről nem szól a fáma.
Szerencsére(???) az állam már csak titkos adatbázisokat kezel, ezekről meg hivatalból nem tudhatunk sem én, sem te.

kalapácstollú 2010.09.20. 23:17:08

@Éhesló: "Konkrétan a komancs nagyapja és bérencei vezették ezeket a nyilvántartásokat"
Pontosabban szerinted azért komancs, mert a nagyapja kommunista volt.
A te nagyapád mi volt? Kommunista? Esetleg náci? Egyik sem? És az nem lehet, hogy valamelyik felmenőd, mondjuk a középkorban (vagy még az őskorban) meggyilkolt valakit? Mert akkor az illető unokája ugyanúgy gyilkosnak számít (szerinted), nem? Ha pedig az unoka az, akkor az unoka unokája is gyilkos. És annak az unokája is, meg annak az unokája is, stb., stb, egészen a te nagyapádig. Sőt! At ő unokája is. Mert, ha valaki tettei nem csak reá magára, az elkövetőre vonatkoznak, hanme leszármazottaira is, akkor ne álljunk már meg az unokáknál! Esetedben semmiképp, hiszen ez a te elméleted...

Bartoki 2010.09.21. 14:50:19

@Éhesló: "Konkrétan a komancs nagyapja és bérencei vezették ezeket a nyilvántartásokat"

VezetTÉK??? Azt én is tudom hogy vezették, de én a jelen idejű mondatra kérdeztem rá:

"[Éhesló] A származást és világnézetet ma is nyilvántartják"

"és ezek voltak akik a kis schiffert komancs elvek szerint nevelő nagysiffer lakását kiutalták és a káderlapját és pályafutását gondozták és tolták előre a kis kádergyerekeket amíg csak bírták."

És a kis Schiffernek ebbe milyen beleszólása volt?

Az én apám nem volt párttag, de ha az lett volna, akkor mégis mit tehettem volna?

Ugyanolyan igazságtalan vagy, mint amikor 89 előtt valakit a "reakciós" családja miatt fingattak. Nem a családja kellene számítson, hanem maga az ember!

"A lakásaikban azok a bútorok, műkincsek vannak megörökölve, amiket a proletár állam rabolt el eredeti tulajdonosaiktól, vagy amit a diktatúra haszonélvezőjeként szereztek meg."

A lakástulajdont gyakran "legalizálták" is - lásd az Apró-villát a benne lakók megvették 1.5 millió Ft-ért a rendszerváltás után, ahogy sokan másik is megvették aprópénzért az önkormányzati bérleményüket.

Tőlem visszamehetünk odáig és elkezdhetjük az egészet rendezni, de most mondom hogy nehéz lesz. :)

"Gondolom szerinted az ilyen eljárás csak akkor büdös, megbocsáthatatlan, ha nácik követik el és aki ezt komancsként teszi és élvezi annak megbocsátandó."

Akkor csalódást kell okozzak: én a nácikat és a komcsikat egyformán utálom, vagyis egyik elkövetőnek sem megbocsátható.

De látom szereted a párhuzamokat - függetlenül attól hogy az ausztráliai magyar nácivádlott öreg ügye hogy végződik, senki sem vetette fel hogy a gyerekeit meg kellene hurcolni az apjuk tettéért. Hülyén is venné ki magát...

"Sajnos a magyar állam és ejrópa is ezt gondolja."

A nagypolitika mindig is az érdekek és erőviszonyok közötti lavírozás.

A nácikat annakidején durván legyőzték, perszehogy nem voltak tárgyalási pozícióban.

A komcsikkal mi (jobbanmondva az ellenzéki kerekasztal) meg kb. alkut kötöttünk - a legkorábbi, legbékésebb rendszerváltásért cserébe kapták a büntetlenséget. Persze a "nyugatnak" is jó volt így - ők meg az országot kaparintották meg, mit érdekelte őket a komcsik bűne.

Ettől még ez nem jó így, csak azt magyarázom hogy így van... Ettől még megvághatnánk kicsit legalább a Biszku elvtárs kiemelt nyugdíját.

"Ez pedig eléggé erős morális deficitet eredményez és eredményezett az elmúlt 30 évben."

Na, ezzel végre egyetértek.

"Itt és ők:
nol.hu/archivum/mszp-adatbazis__valaki_tudta_vagy_megszerezte_a_kodot"

Ebben nem volt szó származás vagy világnézet nyilvántartásáról.

"http://www.168ora.hu/itthon/folytatodik-a-fidesz-botrany-itt-a-kubatov-folytatas-53569.html"

Ja, értem már, itt a pártszimpatizáns-nyilvántartó párt-adatbázisokról van szó?

Hát, ezek tényleg törvénytelenek, bár talán túlzás "származás, világnézet" nyilvántartásnak hívni. Mert az inkább kuláklistát vagy templombajáró-adatbázist jelent.

Mellesleg az LMP kampányol a leghangosabban az ilyen törvénytelen adatbázisok ellen, ezért ez igazán gyenge érv a komancsok és Schiffer közötti történelmi folytonosságra.

"hetivalasz.hu/itthon/ujabb-adatkezelesi-botrany-varhato-az-lmp-lehet-az-erintett-31398/?cikk_ertekel=1&ertekeles=1"

Pártsajtóból mindig csak óvatosan... :)

Úgy tudom hogy a "listázás" az érintettek tudtával és hozzájárulásával készült - ha a listát a választások után megsemmisítik és nem használják fel később, akkor nem értem mi ezzel a gond?

Az rendben lenne, hogy felíratkozok egy Jobbikos hírlevélre és akkor leültetik Vonát, mert "listázott"? :)

"Azt gondolom azok is tesznek ilyet, akikről nem szól a fáma."

Ja, így már árnyaltabb. Ha "azt gondolom, de nincs biztos infóm", akkor ezt kell mondani, nem pedig azt hogy "de igen, csinálják".

"Szerencsére(???) az állam már csak titkos adatbázisokat kezel, ezekről meg hivatalból nem tudhatunk sem én, sem te."

Vannak kósza hírek a C-betűsített rendőrségi nyilvántartásokról, vagy engem is listáztak 95-ben a kollégiumi kérelmi lapomon (határontúli magyar = ne kapjon egyetemi kollégiumot).

Ettől ez még nem jelenti azt hogy ez rendben volna - tűzzel-vassal küzdeni kell az ilyen törvénytelen listázások ellen. Ha valamit mégis listázni akarunk (pl. Amerikában a rassz listázása teljesen normális), akkor annak legyen meg a törvényi kerete.

Mert ezt a parlament jogosult eldönteni, nem a listázó.
Ez a titkos adatbázisokra is vonatkozik - az NBH is a parlament felügyelete alatt áll.

Éhesló 2010.09.21. 20:24:19

Az érveinket elmondtuk, többször is megismételtük.
A téma off-ba ment teljesen, hiszen a post témája nem Schiffer és életútja, hanem a kétfarkúak voltak.
A magam részéről ezt itt szeretném lezárni az álláspontom összefoglalásával.

Maradjunk a tényeknél:
A komancsok nem esnek a nácikkal egy elbírálás alá.
Schiffer komancs ivadék, nagyszülei, szülei a komancs diktatúra haszonszedői voltak, így ő maga is azzá (haszonélvezőjévé) vált, akár akarta ezt akár nem.
Életpályája jól tükrözi a származását, neveltetését.
A választói pártszimpátiát, világnézetet, vallásgyakorlást ma is nyilvántartják, az állam is és mások is. A törvény ezt tiltja, de a hatóságok nem üldözik és nem járnak el ilyen ügyekben még nyilvánvaló esetekben sem.
Ezeket állítottam a Galadriel-re reagáló hozzászólásomban is.
Nem foglalkoztam sem kalapácstollú, sem más családtagjaival, mert egyrészt nem ez a vita tárgya, másrészt nem közszereplők (én sem) akiknek adott esetben illik a családi háttérrel, múlttal, életúttal (is) elszámolni.
Nem állítottam, hogy Schiffer felel a nagyapja és apja tetteiért.(Szemben a németekkel, magyarokkal akik máig felelnek déd és nagyszüleik tetteiért, heti rendszeres és nyilvános vezeklésre kényszerítve, komancsaikkal ellentétben, akik állami tisztségekben és választott pozíciókban pöffeszkednek ejrópaszete.)
Nem állítottam, hogy csak egyes pártok, vagy szervezetek gyűjtenek törvénytelenül adatokat, hanem magát a nyilvántartási gyakorlatot (ideológiai, politikai, vallási meggyőződéssel kapcsolatosakat) hoztam fel, mint (sajnos) máig létező komancs és náci hagyományt.

hulyeinformatikus 2010.09.21. 21:36:16

@Éhesló: "A választói pártszimpátiát, világnézetet, vallásgyakorlást ma is nyilvántartják, az állam is és mások is"

Kik is tartják ezeket nyilván?

hulyeinformatikus 2010.09.21. 21:39:10

@Éhesló: "Nem állítottam, hogy csak egyes pártok, vagy szervezetek gyűjtenek törvénytelenül adatokat, hanem magát a nyilvántartási gyakorlatot (ideológiai, politikai, vallási meggyőződéssel kapcsolatosakat) hoztam fel, mint (sajnos) máig létező komancs és náci hagyományt."

Pár sorral feljebb azt állítottad, hogy maga az állam, törvényesen tartja ezeket nyilván.
Össze-vissza beszél. :-)

Hungryhorse 2010.09.21. 21:39:19

@hulyeinformatikus: adtam rá linket feljebb négyet. Ezek a frissebbek és azok, amik nyilvánosságra kerültek.

Éhesló 2010.09.21. 21:39:46

Bocsi a slkizofréniáért...:)

hulyeinformatikus 2010.09.21. 21:49:22

"Mellesleg az LMP kampányol a leghangosabban az ilyen törvénytelen adatbázisok ellen"

Konkrétan Schiffer volt, aki - nyilvánosság előtt - egy személyes találkozó alkalmával a nick-emet, az e-mail címem segítségével összekötötte a nevemmel.
Ez önmagában személyes adatokkal való visszaélés, mert nem adtam engedélyt a portál üzemeltetőjének, hogy kiadja a részére az e-mail címemet (mely egyébként személyes adatnak minősül).
Ha egy ügyvéd ilyen látványosan baszik a törvényekre, akkor nincsenek illúzióim.

hulyeinformatikus 2010.09.21. 21:52:30

@Hungryhorse: A cikkekben is szerepel, hogy ezek bűncselekmények. Tehát, nem legálisan gyűjtenek adatot rólunk.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.09.21. 23:59:19

@hulyeinformatikus: Ha a portál nyilvánossá tette a címedet, akkor Schiffer és bárki más joggal gondolhatta azt, hogy ez a te döntésed volt. Ez esetben a portál üzemeltetője hibázott, de Schiffer nem.

Éhesló 2010.09.22. 11:27:43

@hulyeinformatikus: nem állította ilyet, félrenézted.
Ezt írtam volt:
"Szerencsére(???) az állam már csak titkos adatbázisokat kezel, ezekről meg hivatalból nem tudhatunk sem én, sem te."
Kérlek idézd, ha ettől eltérőt olvasol itt.

Bartoki 2010.09.22. 14:15:22

@Éhesló: "Szemben a németekkel, magyarokkal akik máig felelnek déd és nagyszüleik tetteiért, heti rendszeres és nyilvános vezeklésre kényszerítve"

Én bizony nem felelek semmiért, és nem vagyok hajlandó olyanért vezekelni amit nem én követtem el.

Még az iraki támadás előtt, 2001-ben kimentem tüntetni a "NOT IN MY NAME" rendezvényre, szóval azt se rója fel nekem senki...

Bartoki 2010.09.22. 14:15:54

@Bartoki: "Még az iraki támadás előtt, 2001-ben kimentem tüntetni a "NOT IN MY NAME" rendezvényre"

Ööö... Lehet hogy 2002 volt az... :)

Bartoki 2010.09.22. 14:18:40

@hulyeinformatikus: "Konkrétan Schiffer volt, aki - nyilvánosság előtt - egy személyes találkozó alkalmával a nick-emet, az e-mail címem segítségével összekötötte a nevemmel.
Ez önmagában személyes adatokkal való visszaélés, mert nem adtam engedélyt a portál üzemeltetőjének, hogy kiadja a részére az e-mail címemet"

És Schiffer honnan szerezte meg az e-mail címet?
Tényleg a szolgáltatótól? :O
Az meg miért adta ki neki? :O

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2010.09.22. 18:26:36

@Bartoki: Szerintem arról van szó, hogy nyilvános volt a címe. Én készséggel elhiszem neki, hogy nem ő állította be, hanem a portál hibája volt, bár nem gyakori eset.

beszóló 2010.09.25. 17:33:41

A poszt is gáz, de a Schiffer- család múltjában vájkáló, a rokonokat értékelgető hozzászólások elfogadhatatlanok. Nincs egy ember, aki ezt az egészet kordában tartaná?
Van itt egyáltalán LMP-s, akinek ha esze nem is sok, de legalább ízlése lenne, hogy ezt a vitát lezárná?

Éhesló 2010.09.25. 19:14:05

@beszóló: szerintem lezártuk napokkal ezelőtt.
süti beállítások módosítása