ápr
07

Kóka János közbelép

"Ezzel együtt is meggyőződésem, hogy az LMP százszor hitelesebben képviseli a tőlem igencsak távol álló zöld, baloldali gondolatot, mint Dávid Ibolya, Demszky Gábor, Mesterházy Ernő és Retkes Attila politikai torzszülöttje a hozzám amúgy közel álló piacpárti ideológiát".

Ez Kóka János véleménye.

"Itten nagyobb baj van te Fülig Jimmy. Asz történt, hoty a Piszkos Fred dicsért téged! Aszt nehéz elbírni!"

Ez meg a mienk.

A bejegyzés trackback címe:

https://lehetmas.blog.hu/api/trackback/id/tr371901492

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lehet más az adatbázis? 2010.04.09. 22:28:20

Lehet más az adatbázis?               Engedné a Kubatov törvénysértő adatbázisának használatát az LMP OVB delegáltja.       Kubatov Gábot többszörösen t...

Trackback: LMP 2010.04.08. 08:35:26

"Az LMP szóvivője romaprogramjuk ismertetésekor elmondta:Magyarországon nincs cigánykérdés; csak szegénységi kérdés van" itt mindenki ilyen buta?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dirtyharry 2010.04.07. 14:31:58

@Will-O-The-Wisp: Közlemény. Több helyütt megjelent.

Bignózi 2010.04.07. 15:19:14

Mivel a párt támogatottsága növekszik, és nagyobb jelölő szervezetek egyre inkább jelentünk veszélyt, ezzel egyenesen arányosan jelennek meg az LMP-t lejárató hírek. Az is érdekes, hogy rögtön az összes média lehozta a kacsát... bezzeg Sávoly, és a Balatonring ügyében kussolás van... Ez csak azért rossz nekünk, hogy hiába válaszolunk frappánsan egy Bokros lali féle kommunistázásra, és hiába tagadja Kóka és az LMP az érintettséget ezek nem jelennek meg a nagy médiumokban, és a köznép csak a hír első felére fog emlékezni vasárnap...

Balaint 2010.04.07. 15:32:14

Nekem meg az hogy a Kapitány ezerszer hitelesebb mint ez a napok-alatt-lett milliárdos pojáca.

Balaint 2010.04.07. 15:32:14

Nekem meg az hogy a Kapitány ezerszer hitelesebb mint ez a napok-alatt-lett milliárdos pojáca.

beszóló 2010.04.07. 15:34:10

Kóka fenti nyilatkozata az utóbbi időkben tett lépései közül a legtisztességesebb.

Pollack 2010.04.07. 15:40:19

@beszóló: Én ezt úgy mondanám, hogy ennél tisztességesebb megnyilvánulása még nem is volt.

De ez nem jelenti azt, hogy máris kedvelem a formát...

ferencimi 2010.04.07. 15:46:54

Nem hiszem el, hogy azt hiszik , hogy Lehet Más néven Pofátlanul ott folytatni, ahol abbahagyták. szdsz kutyái.

persze tagadni a legkönnyebb.

De sok itt visszás dolog.
A legfőbb Ez a szcientológia egyházasdi.
Tollner , Schiffer szcientológus egyh. tagjai. Amerikai pénzek így jönnek a kampányba, cserébe, sarcot fizetünk majd a szektának. Ugye?

íme:

www.share.weboldala.net/show-image.php?id=d5bf3e45bd4dbd5a3470d26917c53036

íme:
www.youtube.com/watch?v=BqOfppMfFjw

lorantka_a_gall 2010.04.07. 15:59:03

@Imreferi: és tudtad, hogy a Jávor pedig kisgyerekeket reggelizik? MAGYAR kisgyerekeket!!!!!

2010.04.07. 16:02:59

@Imreferi: Who the fuck a Tollner? És miért érdekes? Honnan veszed, hogy a Schiffer szcientológus? Hülyeségeket bárki tud beírogatni, hol vannak a tények?

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.04.07. 16:11:20

Eddig ez a legdurvább támadás az LMP ellen.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2010.04.07. 16:28:29

@Imreferi:
Jól fizet a Grupo Milton, mi?

Ne törd magad, az szdsz-ezést megszoktuk, jártak már it trollok teelőtted is.

fahrenheit451 2010.04.07. 16:48:15

@iii: Független pátyi képviselő, ő is ellenzi a Grupo Milton féle maffia beruházását. Lastresnek igaza van, lmrefei egy bértrollnok.

fahrenheit451 2010.04.07. 16:50:37

@Lastres: Ahogy meglátta a Sávoly szót a hozzászólások között, egyből elkezdett trollkodni. Ebből is látszik, hogy a Grupo Milton és a mostani szdszmdf-es lejárató hadjárat mögött ugyanaz a maffia áll.

fahrenheit451 2010.04.07. 16:52:10

@ferencimi: Ehhez a trollkodáshoz kár volt egy új nicket csinálnod. Így is megismerünk.

Alvar Kresh 2010.04.07. 17:18:05

@Balaint: Hát igen, a Kapitány valóban szerethető figura. Igaz, csak jó messziről, mert a kését lazán beléd vágja, ha úgy kívánja az érdeke.

Alvar Kresh 2010.04.07. 18:30:09

És közben berobbant a Kubatov-féle hangfelvétel híre. Egyrészt mélységesen szomorú az egész. Másrészt a figyelmet sikeresen el fogja terelni a Kóka-nyilatkozatról.

Earendil 2010.04.07. 19:53:27

@Alvar Kresh: meg a kirgizek is várhattak volna egy kicsit a forradalmukkal?

Thera 2010.04.07. 22:38:29

@Alvar Kresh: Adatvédelmi/emberjogi oldalról nem tudná az LMP felhasználni a hirt?

Ha jól sejtem ténylegesen egyedül LMP nem készitett adatbázist a kopogtatócédulák alapján. (Ugye?) Szóval egyedül nektek van meg a hitelességetek felháborodni ezen meg az ellenfelek komcsizásán. MSZP oldaláról a dolog nem kicsit fals.

Messze ez a hir érte el választások alatt legjobban az ingerküszöbömet:
-Orbán IT analfabéta
-Adataimat potenciálisan kezelik még ha nem is a fideszre szavaztam. Honnan szedték mely nem fideszes szavazott? Befolyásolhatja korábbi szavazatom jövőbeni lehetőségeimet? 1984 réme....

Frank'Leó 2010.04.07. 22:49:38

Kóka az MDF/SZDSZ-t ekézte, Ti csak egy egzotikus példa vagytok a - nem éppen cicerói - körmondatban.

Ezt Ti komolyan veszitek?
Erről tényleg posztot kellett írni, a választás előtt négy nappal ...
... amikor az energiapolitikáról nem sikerült írni?

flimo13 2010.04.07. 23:10:20

Bocs srácok, nem akarok adóellenőrzést, ezért mégis csak a fideszre szavazok.

(:D)

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2010.04.07. 23:44:28

@Frank'Leó:
muszáj volt, a megtervezett lejáratókampány nem gyerekjáték, olyan - ismeretlen feladójú - sms-ek keringenek, hogy ""Kóka János az LMP-re szavaz, szavazz vele te is!"

Azért az energiapolitikáról írtunk a programban. De holnap délelőtt épp lesz egy sajtótájékoztatónk, ahol az energiapolitikai programunkat mutatjuk be bővebben.

novákandris 2010.04.08. 10:32:03

Valaki gyorsan GYORSAN reagáljon valamit erre a Kubatov beszédre, jó hangosan, erősen, gyerünk, hajrá!!!

sztd 2010.04.08. 10:59:22

@Lastres: A magam részéről ma délutánra javaslok egy sajtótájékoztatót, amiben elmondjátok, hogy a Kubatov-problémára válaszul szerintetek hogyan kellene változtatni a választási törvényeken, hogy a pártoknak eszébe se jusson ilyesmi/lehetősége se legyen ilyen listákat használni/készíteni.

Elmondhatjátok még azt is, hogy ilyen listája minden pártnak van, kivéve titeket és a Civil Mozgalmat.

novákandris 2010.04.08. 11:57:29

Meg lehetne egy kicsit riogatni, mert egy ilyen lista bizony sokmindenre alkalmas.
Pont ezt akartuk megszüntetni a rendszerváltással, hogy a hatalom a párthűség alapján osztályozza az embereket és ossza nekik a lehetőségeket (állásokat, jutalmat, akármit) vagy a kisebb-nagyobb tockosokat (útlevél-megvonás, pl.).

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2010.04.08. 14:09:36

@Frank'Leó: Bocs, most kaptam a hírt, hogy az energiás sajtótájékoztató elmarad.

Viszont bármilyen kérdésre tudok válaszolni, akár bekopizom a megfelelő részeket a hosszabb vltozatból.
Egyébként sokban nem különbözik attól, ami az EP választási programban megjelent.

szigiri 2010.04.08. 14:36:02

A két napos Kókás hír helyett engem jobban érdekel, hogy mivel magyarázzátok, hogy az LMP-s kispesti jelölt, Faith Balázs, cigány diákoknak járó támogatást vett fel a költségtérítéses képzésének támogatására. és ha valaki azzal jön, hogy "annak vallja magát aminek akarja" akkor igen dühös leszek. Mert akkor ez a gyerek igen csak visszaélt demokratikus jogállam által biztosított szabadsággal.
Függetlenül a cikk gusztustalan hangvételétől, és hogy a kuruc.infón jelent meg, azért én kíváncsi vagyok rá. Ez engem jobban zavar, mintha pornózott volna, vagy esetleg péniszpumpás virslivel pózolna.

kuruc.info/r/52/57548/

"... Faith Balázs Budapesten indul, az LMP országos listájának 65. helyén található. Szórólapja megtalálható a párt honlapján, azt írja rajta, hogy a Budapesti Gazdasági Főiskolán tanul és a kispesti civil életben aktívan részt vesz (hisz a Kispesti Zsidó Közösség Egyesület társelnöke, héberül tanít - jegyezzük meg a pontosság kedvéért, ld. itt és itt).
Többször kiírtak költségtérítéses képzésben részt vevő roma fiatalok támogatására pályázatot, érdekes módon Faith Balázs többször is sikerrel pályázott erre, végeredményben pedig százezreket vágott zsebre. (2007/2008, 2009/2010 - ezeken a linkeken szerepel a neve, valamint iskolája, tehát minden stimmel) A kérdés csak az: a zsidó identitású Faith Balázs hogyan jutott olyan támogatáshoz, amit roma fiataloknak szántak?

novákandris 2010.04.08. 15:51:31

MTV Híradó 12:00:

Kubatov ezmegaz...
MSZP feljelentést tesz...
Fidesz szerint lejáratás, amit az egyre nagyobb bajban lévő
MSZP és Jobbik talált ki.

Tegyetek Ti is feljelentést!
Valamit szóljatok!

-Samael · http://lmpgyor.blog.hu/ 2010.04.08. 21:00:00

Schiffer szcientológus...
Ez tényleg vicc. Hol volt a kuruc.infon? A "hiteles" tájékoztatás :) Jövő héten meg már ufok leszünk :)

-Samael · http://lmpgyor.blog.hu/ 2010.04.08. 21:08:23

@szigiri: Bocs nálam a kuruc.info nem "hiteles"
Ekkora nagy zagyvaság amit összehordtak az LMP-ről, na és persze fűszerezték egy jó adag zsidózással, cigányozással. Ha másnak ez a "tájékoztatás" szíve rajta. Egyébként meg várom a bizonyítékokat, amijük természetesen nincs, csak jól hangzik a lejáratás választás előtt pár nappal.

darkgreen 2010.04.08. 21:48:31

Ezt így kell csinálni! Ilyen egy 10 pontos poszt.

Arius 2010.04.09. 03:51:44

Azért én lecsapnám ezt a listázós lasztit ha már előjött mind a Fidesz mind a MSZP részéről.
Mondjuk az alábbiak szerint:
Az LMP bemutatja a Schiffer listáját :)
hogyan lehet tisztán is elérni a szavazókat.

Arius 2010.04.09. 03:52:59

Azért én lecsapnám ezt a listázós lasztit ha már előjött mind a Fidesz mind a MSZP részéről.
Mondjuk az alábbiak szerint:

Az LMP bemutatja a Schiffer listáját :)
hogyan lehet tisztán is elérni a szavazókat.

Bartoki 2010.04.09. 12:25:33

@szigiri: @werner69:

Ott van az Origós cikkben hogy az LMP etikai bizottsága vizsgálja az ügyet. Jelenleg ezt teszik, egyelőre ez a fejlemény.

Ez a jelölt minden valószínűség szerint nem fog bekerülni - egyéniben esélytelen, listán meg nincs befutó helyen. Persze nem mindegy hogy mit csinált eddig, ezt csak a miheztartás végett...

Amennyire én láttam a kiírásokat, a pályázás feltétele nem a cigány származás (szerintem ezt nem is lehet előírni), hanem az, hogy a Cigány Kisebbségi Önkormányzat támogassa a jelöltet. Gondolom ezt a támogatást megkapta, tehát a törvény betűje nem sérült - még csak cigány származásúnak sem kellett hazudnia magát.

Nem, nem akarom mosdatni a jelöltet - én pl. ezzel együtt sem pályáztam volna ilyesmire, szerintem tényleg jobb azt meghagyni azoknak akiknek szánták.

De korántsem igazak a hangzatos Kurucos szalagcímek meg állítások - az a folyamatos csúsztatás ami ott megy, teljesen hiteltelenné teszi azt is, amikor éppen igazat mondanak. A kampánycsendet pl. be fogják tartani? :) Vagy a magyar törvények nem számítanak, mert odáig úgysem ér el a kezük?

Azt mondjuk nem értem, hogy a Jobbikosoknak miért ilyen nagy ellenség az LMP?

Ha bekerül, akkor a listás szavazatokon keresztül elvesz vagy 10 képviselői helyet a Fidesztől (és 1-2 helyet az MSZP-től és a Jobbiktól), és a töredékszavazatokon keresztül talán még 1-2 helyet újra az MSZP-től és a Jobbiktól.

Szerintem ez nem olyan rossz deal - még mindig sokkal jobb, mintha az LMP szavazóit átzavarnák az MSZP vagy az MDF-SZDSZ listájához, nem?

Thera 2010.04.09. 14:21:32

@Bartoki: "Azt mondjuk nem értem, hogy a Jobbikosoknak miért ilyen nagy ellenség az LMP?

Ha bekerül, akkor a listás szavazatokon keresztül elvesz vagy 10 képviselői helyet a Fidesztől (és 1-2 helyet az MSZP-től és a Jobbiktól), és a töredékszavazatokon keresztül talán még 1-2 helyet újra az MSZP-től és a Jobbiktól."

Tévedsz: LMP főleg MSZP és Jobbik helyeket vesz el. Fidesztől max 1-3-t:

Valljuk be nincs esélye területi listás helyre vidéken. Pesten és Budapestem maximum. Ott bukhat 1-3 helyet a fidesz. Országos listáról jut be a legtöbb képviselő. Ott a fidesz az egyéni győzelmek nagy száma miatt alig fog töredékszavazattal rendelkezni, igy kevésbé befolyásolja a többiek megoszlása is.

Sicc 2010.04.09. 14:34:50

Az LMP nem más, mint az SZDSZ.

Bartoki 2010.04.09. 16:36:09

@Thera: "Valljuk be nincs esélye területi listás helyre vidéken. Pesten és Budapestem maximum. Ott bukhat 1-3 helyet a fidesz."

Aha, ez igaz - sajna még a listás rendszerünk sem igazán arányos. :(

Azért a 2/3-os szabály miatt egész sok területi mandátumhoz is elég lehet akár már 7% is (attól is függ, hogy az MDF bejut-e, meg hogy a mandátumosztás pontosan hogy alakul):

Budapest 28-ból 2, kb. 9-9.5%-tól lehetne 3
Pest 14-ből 1
Borsod 11-ből 1
Szabolcs 9-ből majdnem 1 :)

Na jó, ez így tényleg nem olyan sok... Ez a 4-6 mandátum kb. 3-4 Fideszes, és 1 vagy 2 más mandátum "kárára" jöhet össze és az országos listán tényleg inkább már megfordulnak az arányok.

tolom 2010.04.09. 17:07:26

@ferencimi: néhány gondolat Tollner Mátétól, Tollner József fiától, a hamis vádakkal kapcsolatban:

"Néhány gondolat a szórólapról:

Ugyan a világon senkinek semmi köze hozzá, de muszáj elmondanom, hogy nyaranta a nagymamámhoz költözöm Budaörsre a nyári tanszünet idejére. Amióta Pátyra költöztünk, azóta ez így volt minden évben. (13 éven keresztül Budaörsön laktam, talán érthető, hogy itt van az összes barátom). Tavaly nyáron Budaörsön talált rám a szerelem, majd szeptemberben új egyetemi tanulmányokat kezdtem, ezért úgy gondoltam, hogy célszerűbb lenne, ha Budaörsön maradnék. (Ennyit arról, hogy elzavart apukám...)

Továbbá elmondanám, hogy napi szinten beszélünk apukámmal, rengeteget erről a pátyi helyzetről is, kapcsolatunk remek. Elképesztően büszke vagyok rá, a képviselő-testületben végzett kitartó, kemény munkája miatt, amiben tudom segítem és támogatom a továbbiakban is.

Szcientológia: ez honnan jött? Apukám katolikus, évente néhányszor elmegy templomba. Nem jár semmilyen gyülekezetbe, nem olvas titkos könyveket, nem utasít senkit semmire, nem készít feljegyzéseket senkiről. Aljas, szánalmas próbálkozás. (Persze könnyű egy ilyen szóval riogatni az embereket, mert a legtöbben semmit nem tudnak erről a vallásról, csak azt, hogy nagyon rossz dolog. Lefogadom, hogy a szórólap szerzője sincs tisztában a vallással, ő is csak ennyit tud róla.)"

Frank'Leó 2010.04.09. 21:24:37

@Arius: @novákandris:
Az OVB elítélte, hogy a Fidesz listát állított össze a nem rá szavazókról (is). (Sokat mond, hogy a Fidesz sem cáfolta a hangfelvétel valódiságát.

Ehhez képest úgy tudni, hogy a vitában az elempés delegált azzal érvel, hogy a felvétel semmit nem bizonyít. És utána a Fidesszel szavazott.

Igaz ez?? Miért??

Bartoki 2010.04.12. 18:48:07

@Frank'Leó: "Ehhez képest úgy tudni, hogy a vitában az elempés delegált azzal érvel, hogy a felvétel semmit nem bizonyít. És utána a Fidesszel szavazott.

Igaz ez?? Miért??"

lehetmas.hu/hirek/1665/az-lmp-ovbdelegaltjanak-kozlemenye

Alvar Kresh 2010.04.12. 21:39:42

@werner69: Ugyan nem fogod olvasni, de azért a rend kedvéért, a Faith Balázs ügy lezárása: az LMPt fegyelmit indított ellene, az illető kilépett a pártból, továbbá az LMP kérte az OVB-t, hogy még a rá adott szavazatokat se számítsák be, mikor az országos listáról kiosztják a mandátumokat.

Mondd: melyik párt viselkedett valaha is ilyen korrekt módon, hasonló ügyben? Szeretném olvasni a sok-sok példát, amit felhozol.

Adrienne-Éva · http://www.szeptember.blogspot.com 2010.04.13. 18:42:25

Na és az MSZP mai visszaléptetései, úgy is, mint Piszkos Fred a négyzeten?
Ez lényegesen durvább lépés, erre mi lesz a reakció?
süti beállítások módosítása